Imorrn kommer han!

Imorrn kommer min älskling äntligen hem, kan inte fatta att det redan jar gått en månad.

Historiaprov i tisdag, det gick faktiskt jättebra.
Jag har påsklov nästa vecka, det ska bli så skönt att komma iväg från skolan :)

Fast första dagen efter lovet så har jag prov, och veckan efter det två till och sen veckan efter det ett till. När ska detta få ett slut.

Nu har jag handlat lite igen:

Dom här kommer ifrån Nelly


Den här kommer från H&M, men jag köpte den från tradera för 129 kr :)

Det som är kvar nu på min lista är:
* vita tygskor
* jeansshorts
* svart klänning med knappar

Träna step styrka igår, nu börjar träningsvärken komma. Usch då.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0