26 april 09

Mys söndag idag!
Idag blire bara plugg, historia och engelska glosor. 
 
Nu ska jag berätta hur helgen har varit.

Fredag
Började med att åka till skolan för att ha engelska nationella. Sen åkte jag och mari till lägenheten och drack smoothies och titta på gamla avsnitt av greys anatomy. Sen drog vi till stan och jag köpte den flerfärgade tröjan från gina och sen åt vi på donkan.

När jag kom hem igen, så började jag typ fixa mig på en gång, och sen drog vi till Cicci och Kim och hade grillkväll. Det var riktigt kul, men vart lite mycket av det goda ;P

Lördag
Jag och Marcus skjutsade upp stoffe för han hade fotbollsmatch. Vi kollade på den med och det blev lika 2-2. Men det hände en olycka och det var inte så trevligt :/

Fixade mig när jag kom hem och så åkte vi upp till krull. Sen drog vi till håkan och träffa några folk där. 

Imorrn ska jag på studiebesök på IKEA med klassen och ettorna.

Jag ska köpa den här, übersöt


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0