4 okt 09

Hej där :)

Jag kan säga glatt att jag har fixat mitt UF-företags blogg :)
Freshitupuf.blogg.se
Ni är jätte välkomna att gå in  och kika lite, ni kanske hittar nått ni vill ha :) 

Fredags
Då festade jag med moa, cicci och natta :) Det var riktigt skojsigt, speciellt när moa var med :)

Lördag
Jag och cicci det lugnt på dagen och sen så jobbade jag 17-00 på loka :) Det gick bra, serverade med vänster hand nu, måste ju lära mig det :) 

Idag
Jag har myst med marcus hela dagen :) Sen så beställde jag och fia lite kläder från H&M :)


Jag bara älskar svart, silver, paljetter och sammet! :)

/ A


Kommentarer
Postat av: amanda

jag mååste bara ha en sån där med melon, luktade såå gott :D <3

2009-10-08 @ 01:27:13
URL: http://amandahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0