26 okt 09

Den här dagen har vart så himla mysig :)

Börjar dagen med att åka till örebro med tio bussen med jessica, och så gick vi till lägenhet och chillade lite :) Sen så kom linda över med flaskorna som kommit till henne, sen så bestämde vi lite om vad vi skulle ta för priser och sen hur många mer små flaskor vi skulle köpa.

Sen så åkte jag, moa och jessica till marieberg och shoppade. Jag handlade kläder för 2100 kr, haha :P Jag lägger in bilder på det jag köpte imorrn :)

Sen så åkte vi hem till moa och åt mat, köttfärssås och spaghetti :) Sen så gick vi ner till deras spa och bastade, gud vad skön huden bvlev efteråt :) Sen så gick vi upp och kollade på tv.

Nu ska vi snart gå och lägga oss och imorrn blir det att gå på stan innan vi åker hem igen :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0