25 okt 09

Ville bara säga grattis till gubben som blir 22 år idag !!! :D <3<3

Vilken dag det var igår. Det gick ju bra och så, men det blev sent. Jag stämplade ut vid 2, så jag jobbade 9 timmar, men det blir ju mycket cash.

Idag så firade vi marcus hela dagen, han hade massa släktingar som kom förbi och vi fikade och så :) Sen så satt jag och gjorde affärsplanen till vårat UF-företag. Den vart på 9 sidor, fy fan säger jag bara. Den tog typ hela dagen att göra den och sen så är jag inte klar heller. Det är tidsplanen, resultatsbudgeten och liktivitetsbudgeten som är kvar. Men den är guldvärd nu säger jag bara, jag är ju bäst! ;D

Sen resten av kvällen så har vi kollat på marcus och hans familj thailandsfilm, grymt kul att kolla på :) Sen så har vi bara tittat på tv och tagit det lugnt :)

Imorrn så ska jag åka till örebro och spendera en heldag med moa :) Vi ska ut till marieberg och shoppa och sen typ bara ta det lugnt. Jag har ju lagt undan kläder på Gina värda 2600 kr, haha :) Men nu kan jag säga att jag inte kommer handla kläder tills slutet på nästa månad för jag har inte råd. Egentligen har jag inte råd med det här heller. För jag ska köpa en present till marcus och den kostar 650 kr, betala min dräkt som kostar 450 kr och bara det är ju 1000 kr. Och jag vill inte ta bort kläderna, för jag BEHÖVER dom. Så jag får fundera på hur jag ska göra.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0