24 okt 09

Hemma i ghn igen, riktigt skönt :)

Jag har haft riktigt tuffa dagar på praktiken, men igår var det värst eftersom det var lön :) Men det värsta är nog hur mycket kläder jag har lagt undan, mycket pengar ;P Här är lite som jag ska köpa:


Sen så är det en grön/turkos klänning, en leopard blus, en ljusrosa och beige tunika, en lila tubhalsduk,  en khakigrön tshirt, en vit tshirt, 2 st nit armband :)

Igår kväll så kollade jag och marcus på gudfadern hemma hos alexander :)
Idag så ska jag bara ta de lugnt på dagen och sen ska jag jobba på loka kl 17-01. Imorrn så fyller marcus 22 år oxå, så jag ska försöka fixa frukost på sängen åt honom :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0