16 okt 09

Hallå där :)

Igår hade jag praktik, men jag mådde inte så bra så jag gick hem vid halv 4. Sen så satt jag i lägenheten och tog de lugnt och sen tvättade lite oxå :)

Idag så stannade jag hemma med, mådde inte alls bra på morgonen, har legat och frysit och kallsvettas hela natten. Sen så träffade jag moa en stund på stan innan jag skulle åka hem till marcus. När jag kom till ghn så myste vi lite i sängen och sedan åkte upp till hfs och köpte en varsin pizza. Så ikväll blire fredags mys :D

Nu så har jag beställt lite mer från hm, det kommer mänligen bli min 18 års present från mormor och morfar. Slutsumman har slutat på 1400 kr ;P Det är väldigt ovanligt att jag handlar kläder för så mycket pengar, haha :P Men nu är jag värd det, eftersom jag fyller ju 18 om mindre än en månad :) Det här la jag till idag:

Vart i storleksordningen på både bilden och i priset :P

Blazer: 99 kr
Klänning: 199 kr
Cardigan: 299 kr

Och sen så har jag lagt undan kläder från gina som oxå kommer att kosta 1000 kr, och sen betala dräkten så det kommer att bli fattigt i november månad. Men det är alltid kul med nya kläder, ett boost i självförtronedet tycker jag :) Men jag måste köpa en fin present åt min älskling så han fyller 22 nästa  söndag :)

/ A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0