11 okt 09

Hejsan svejsan!

Helgen har varit som vanligt :)

Fredag
så kom jag till marcus vid 8, åkte upp till anna på kalas och började dricka :) Födelsedagsbarnet var redan full när jag kom :) Men jag hade så himla kul!!!! Dansade hela kvällen, drack mig full på massa drinkaar :)

Lördag
Vaknar med att marcus kommer in på mitt rum och väcker mig. Jag var så jävla bakis när jag vaknade så jag ville bara grina, usch usch. Så jag och marcus åkte hem till honom och la oss i sängen och tittade på massa filmer hela dagen. Det var så himla mysigt :)

Söndag
Myser hela dagen med marcus. Sen så kommer mormor och jessica och hämtar mig, så åker vi till örebro med TVn :) Så nu har jag äntligen kanaler!!! :) Sen så funkar min dator igen, tack så mycket för hjälpen kim :)

Sen vid typ 4 så kom jossi, angelica och erika och så spelade vi in en filmsnutt till vår svenska redovisning. Den vart riktigt kul :)

Så nu ska jag bara chilla och sen kolla på mina serier och sen kanske göra lite frågor på naturkunskapen :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0